زنان با چه اعمالی بهشتی می شوند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



زنان با چه اعمالی بهشتی می شوند؟
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : یک شنبه 3 شهريور 1392

IMG10261651.jpg

 

زنان با چه اعمالی بهشتی می شوند؟

حضرت زینب (که درود خدا بر او باد) در روایت گفته است: 

نیای گرانقدرم محمد (که درود خدا بر او باد) می فرمود: هنگامی که زن درست اندیش و درست کردار نمازهای پنجگانه اش را بخواند، و روزه ی رمضان را بگیرد، و دامان خود را پاک و پاکیزه دارد، و با همسرش هماهنگ گردد و حقوق او را رعایت کند، به او گفته می شود از هر یک از درهای بهشت که می خواهی بر بهشت زیبا و پرنعمت خدا درآی. »

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سعید در تاریخ : 1392/6/3/7 - - گفته است :
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی
پاسخ: سلام مطالب زیبایی دارید من هم سال 88 خیلی دنبال فراماسونری بودم . کنجکاوی من با سخنرانی استاد رائفی پور شروع شد ، به صورتی بود که من کل اینترنت را شخم زدم چون فراماسونری مطالب جالب و شگفت انگیزی بود ولی با شروع شدن نمیدونم سال 89 بود یا 90 ، استاد رائفی پور سخنرانی کرد و گفت فراماسونری دیگر تموم شد ما نباید داخل فراماسونری گیر کنیم چون این که دشمن بحث فراماسونری را توی دنیا راه انداخت(رو کردن بعضی اطلاعات سوخته و قاطی کردن آن با یکسری مطالب نا حق و اشتباه ) به خاطر این بود که یه کم حواس مردم را پرت کند . با اون سخنرانی بود که دیگر من دنبالشا نگرفتم. الآن به کمک استاد رائفی پور به حق بودن اهل بیت (ع) رسیدم.نمیگم قبلا قبول نداشتم.نه . ولی الآن بهتر می شناسمشون.خدا خیرش بده. انشا الله مطالب وبلاگتون مورد قبول حضرت بقیه الله قرار بگرد. در ضمن ممنون که به وبلاگ من سر زدید. من لینکتون کردم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 90
:: باردید دیروز : 210
:: بازدید هفته : 300
:: بازدید ماه : 1683
:: بازدید سال : 6852
:: بازدید کلی : 312431

RSS

Powered By
loxblog.Com